BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 16 septembrie 2007

Bilantul final!

e timpul sa astern pe hartie bilantul final al acestei vacante de vara...e duminica, ultima zi de vacanta...maine incepe scoala...10 T...ce frumos suna....nu mai sunt boboaca...pacat....
sa vedem, ce am facu vacanta asta...
inceput de vacanta:ArtMania...urmata de 2 saptamani de pocainta :)) of adi, si cat te-am iubit....
apoi trip la cabana Barcaciu...teribila furtuna, urmata de 2 zile superbe...munte, oameni faini, poze, chitara.....pe scurt, o minunata excursie cu ai mei dragi prieteni....alte 2 saptamani, in care mi-am facut planuri pe unde si cum s-o mai sterg....apoi, s-a ivit ocazia, 4 zile la sambata.....crunta betie, teribila vreme....pentru detalii, gasiti undeva prin arhiva, in iulie cred, descrierea excursiei :D
apoi alte saptamani de rnb, chitara, chefuri cu gasca, fetze noi, activitati faine, felivaluri, concerte...
o saptamana la cabana cu ai mei dragi parinti, saptamana in care am fost tot prin paduri, tot pe munte, ma simteam ca heidi...o saptamana petrecuta in creatsa :D duminica, cand ne pregateam sa plecam, primim un telefon cu o invitatie in padis....mi-au sclipit ochii, auzind de padis, avand certitudinea ca ma voi intalni cu o groaza de prieteni din ecotop acolo.......am avut dreptate, pentru ca in prima seara, cand am ajuns, am vazut un par cret acoperit de un batic verde si niste ochi pe care nu ai cum sa ii uiti....era tomi, impreuna cu ceilalti buni prieteni din oradea, raluca, mafi si andrei....fericire, regasire, bucurie....3 zile de distractie, explorat zone superbe, again chitara...revenind in sibiu dupa o saptamana in apuseni, am avut parte de o tocanita emotionala, declansata de toppy, care a venit in vizita la mine, impreuna cu axel...apoi inca o saptamana in creasta, actiune de ecologizare la balea...o saptamana de gunoi si chitara, pisi, blea, experiente tari cu hartie igienica...cheful de vineri noapte...ma andrei, tu nu cred ca esti in stare sa cobori scarile.....superb....ceva tinp petrecut acasa, apoi inca ceva vreme aiurea prin sibiu, apoi........Rosia Montana!Fan Fest 2007......4 zile de betie, muzica buna, chitara, corturi, oameni faini, raiul pletelor si al berii, m-am intors acasa cu o multime de amintiri frumoase, cu o multime de id-uri de mess de agaugat, cu o multime de prieteni noi!
ultimele 2 saptamani de vacanta le-am petrecut meditand.....impreuna cu Vulpea mea, in rnb :D
acum, e duminica......si maine incepe scoala.....somn, chitara, foc, prieteni, bere :D si voie buna.........scozati vocabularul mai putin elevat, dar.........nu-mi mai pasa....CINEVA SA NE ADUCA VARA INAPOI!!!!