BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 6 septembrie 2007

e noapte si e tarziu, o o o o o

jubilez.....tin sa mentionez k am sustinut un spectacol de poezie pentru niste copii orfani.....am dat la orfelinat de loredana, o copilutza pe care am scapat-o de multe porcarii, pentru care mi-am bagat de multe ori capul la inaintare......nu am mai stiut de ea de mult....si acum sa o gasesc intr-un orfelinat....cate porcarii le-a putut face propriilor parinti incat acestia sa o dea la casa copilului???vorba maica-mii..."dumnezau nu culca-te"....e 2 fara 10....as fuma o tigara...e noapte si e tarziu....mi-e foame....de tine, de hrana sufleteasca ce mi-o ofera chitara ta...mi-e foame...

4 zambete:

adyA spunea...

e seara si e tarziu.. in zadar te astept.. caci tu n-ai sa mai viiiiiii.. de ce oare? dar tu ai plecat nu m-ai asteptat poate m-ai uitat, de ce oare? :)

Sascha spunea...

nu-mi spune, o o o, nu-mi spune, o o o, nu-mi spune ca sunt vinovat

adyA spunea...

ea, ea-mi spune, ea-mi spune, ca sunt terminat :P

Sascha spunea...

=))))))))))))))))