BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 7 septembrie 2007

R.I.P

prea multe...se pare ca unii nu stiu ca lumea se schimba...in momentul in care te astepti ca toti sa fi trait alaturi de tine momente intr-un anume loc de neuitat...nici nu situ cum sa ma exprim...puii mei, vine itzu la sibiu, se pupa cu cea mai buna prietena a mea din liposa de ocupatie.....bai nene...nu mai esti in motors...acolo iti permiteai sa te mozolesti, da pana mea.....in r&b nu faci din astea...nu esti ca la tine acasa.....mi-e dor de mototrs ba...mi-e dor sa fiu un copilus distrusus...s-au scurs anii, noi ne-am schimbat....dar se pare k unii nu au realizat asta......get real dude...motors is dead!!TRE SA INVETZI ALTE METODE DE AGATZAT...poate metoda folosita su zsonja functiona cu mine sau cu alte gagici traite in motors, dar....nu mai merge.....get real, e suficient de dureros ca nu mai e...

3 zambete:

adyA spunea...

right... god damn it! ma ia si pe mine cu dureri de inima acum.. FA!!! VREAU IN MOTORS!!!

Sascha spunea...

ehe...cine nu vrea...cred k o sa public chestia aia cu motorsul pe care mi-ai trimis-o..dar o modific si o personific putintel

adyA spunea...

te referi la articolul ala???? il vreau inapoi! eu nu il mai am...