BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 3 septembrie 2007

vrem sa postezi mai des

ia uite ca se face luna de cand nu am mai intrat si eu pe aici
promit sa intru si sa postez "mai des"
momentan...nimik spectaculos...se apropie inceputul de an...mi s-a schimbat profa de romana si sunt traumatizata...o sa imi fie dor de ea...unde s-a dus toata vacanta asta?cand m-am putut imparti intre oras si munte?cum o sa ma impart intre teatru, muzica scoala si munte?ce ma fac?inceputul sfarsitului pana vacanta viitoare...de unde atata pesimism pe capul meu?copilul untilor va fi luat din munti si aruncat intre muntii de carti, caiete, teme, bibliografii obligatorii, referate, pixuri, creioane, penare, promisiuni de revedere locurilor frecventate in vacante, bun venit orelor pierdute in fumoarul scolii, bun venit salii de actorie...bun venit noii colege de la mine din clasa....si totusi...ma vad peste vreo luna, stand in prima banca de pe randul din mijloc, cantand impreuna cu multiubita criss "cineva sa ne aduca vara inapoi...", jucand cine stie ce joc pentru a face orele sa treaca mai repede...conversatii mult prea multe cu diriga....iar note, iar mizerie, iar certuri, iar absente....in schimb, scoala aduce si ceva nou si ceva frumos....balul bobocilor de anul acesta...spectacole iar, Actem...ce dor mi-e de prof...repetitii, "sascha, nu mai baga microfonul in gura" si partea asta are ceva trist...adriana...de ce a trebuit ea sa termine a 12-a????????????????????cu cine mai rad eu in pauze?cu cine mai rad eu la repetitii??cu cine imi mai iau eu tigari din banii de taxi ;) ? puii mei.......ca sa trec intr-o nota mai vesela, stiu cine ma asteapta la scoala....e cretz si e dulce.....3 guesses who...
na fa ca am scris :)

2 zambete:

adyA spunea...

asa te vreau fa!

nu uita ca ai promis ca imi dai mesaj la fiecare repetitie, sa vin sa te fac sa razi, sa te tavalesc pe coridor prin zama de buda, sa merem sa pipam amandoua... stuff like that.. u know.. si... sa cantam, fa!! sa bagi microfonul ala pana in gat si eu sa suflu in fluta ( ;)) ) ca deh, eu sunt copil cuminte :D

lasa ca nu e trist, o sa vezi ce fain o sa fie.. :) noi oricum ne vedem in crashma.. nu e ca la scoala.. ca nu mai urlam una dupa alta dintr-un cap de curte in celalalt.. "Hightower!!!!" "da, gasca!" :)

o sa imi fie dor de profi, de lumea buna de pe acolo (care din pacate a fost cam n-a fost :)) ), de pauzele de tigara intre blocuri, pe gardul ala plin de vaselina ( ;)) ), de baba care urla la noi ca ea matura in fiecare zi mucurile noastre :)) si asa mai departe...

totusi nu pot sa imi dau seama cine e ala cretz... ;)) i wanna know, u know.. :P

imbratisari fa!

Sascha spunea...

e one of my sweetest and best friends...silviu fah!:)