BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 28 octombrie 2007

amalgam de sentimente

sunt fericita.de ce?nici eu nu stiu exact de unde sentimentul asta de feeric care nu ma lasa nici sa respir in voie.cu ai mei situatia e...nasoala...incepe sa fie mai buna, mi s-a mai ridicat din pedeapsa, suport totul, oricat de rau ar fi.in rest....Scorpions la Sibiu in 10 noiembrie....am dat sfoara in tzara sa se adune gasca...si am primit confirmari de la cei din arad, timishoara, cluj, alba, bistrita, hunedoara...cu alte cuvinte, o gramada de oameni foarte dragi mie.
altceva, s-a intamplat sa ma intalnesc cu un prieten mai vechi si sa ma las condusa de sentimente...suntem impreuna si am sentimentul ca ne iubim...sau ca o sa ne iubim...iubirea asta a mea fiind pretextul pentru respect si afectiune in termeni convenabili....o dau din nou in capitolul "vreau":
vreau sa fiu goala in zapada, vreau sa bem amandoi cafeaua in redal, vreau sa ne plimbam prin ploaie, vreau sa radem, vreau sa glumim, vreau sa nu ne mai dezlipim buzele....nu am voie sa ma indragostesc....nu am voie sa imi pun sperante...nu am voie sa visez....nu am voie!!!!!
intr-o nota mai amaruie....lumea a inebunit de tot...sunt de acord intru totul cu vulpy....terminati cu cacaturile si frustrarile exprimate virtual, formulate la modul general, pseudo-subtil, adresate direct unei persoane care se va simti cand iti va citit postul.......sugeti!!!!
de aici, amalgam...frustrare si fericire peste poate....

2 zambete:

adyA spunea...

ca sa o citez pe vulpe ;)) : "casa de piatra!" :D
iubiri!

Sascha spunea...

bai....imi place de mor, din toate puncte;e de vedere :D