BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 21 octombrie 2007

First snow...

fiind langa usa de la balcon, trag cate-o privire pe furis afara...cerul are culoarea aia "sta sa ninga" style......portocaliu amestecat cu ale noptii dulci culori....sa vina iarna atat de repede?sa mi se fi implinit prematur dorinta?sambata spre duminica noapte, la cabana fiind, pe la 3 dimineata mama a iesit afara cu catelul, acesta fiind nevoit sa isi faca nevoile in miezul noptii "vaai, ce frumos ninge"..."mda", mi-am zis, "nu mai cad inca o data in capcana asta...mi-a mai facut tata faza de 2 ori azi" si m-am culcat la loc linistita....m-am trezit la 7 fiindu-mi frig la picioare...tata mi-a bagat un bulgare de zapada sub plapuma.....cat de fericita am fost :X chiar ninsese...am plecat la plimbare in padure, totul era alb, totul era feeric..nu exista cuvinte pentru a descrie ce am vazut, ce am simtit.....peste noapte, peisajul ata de familiar mie, s-a transformat intr-unul de nerecunoscut, dar mai frumos ca niciodata.....yup...miracolele chiar exista...

2 zambete:

adyA spunea...

vreau sa ninga odata sau sa vina vara daca nu... m=am saturat de frig deampulea si de ploaie... vreau la munte si in vama...

Sascha spunea...

vreau la munte si in vama, iarna...sa ma ninga! si sa beau vin si tzuica fiarta...