BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 4 noiembrie 2007

bla!

am info...profa este undeva in spatele meu si da explicatii legate de PowerPoint.eu mi-am teminat prezentarea acum vreo 2 ore si acum incerc sa-mi umplu timpul ramas pana la pauza.s-a schimbat orarul.nu stiu unde avem clasa.azi o sa fie un haos total.nu stiu nimik.
mi-e lene.
vreau la schatzu.
vreau sa fie soare...sau sa ninga.
de ce o dau mereu in capitolul vreau?
ieri nu am ieit din casa.am fumat pe ascuns, am mancat toata ziua si am citti.am citit prea mult.acum ma doare capul si ma dor ochii si mi-e greata.as manca ceva, dar nu mi-e foame.dar as manca.e un sentiment foarte ciudat.enervant de-a dreptul.
ce am citit?
Povestea Hotului de Trupuri.era piesa din puzle care imi lipsea....mi-a placut cartea.mi-a dat vise ciudate.la propriu.am visat numai prostii azi-noapte.
se termina ora.
revin