BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 11 noiembrie 2007

Concert Scorpions la Sibiu

Okay, concertul strict a fost.....hmm........cam aiurea....acustica cam ca pixu'(scuzati cacofonia), cam prea multa lume in Piata Mare, si alte cam-uri.Pe de alta parte, atmosfera a fost sublima......Oameni din toata tara au venit la Sibiu pentru a ma vedea, ca sa citez din Oana "cati oameni se pot lauda ca au strans toata tara la un loc?"
cu alte cuvinte, din punctul asta de vedere a iesit mortal.....am invatat cateva cuvinte noi: Bogdan, Gruia , Luci :D
am revorbit pe limba ardeleneasca :D da ce limba dulce domn'le!!
ni-s fericiti ca v-am vazut......mi-s si mai fericita ca prietenia noastra chiar exista si chiar a rezistat....mi-era dor sa povestim, sa radem, sa glumim.......pe unii dintre voi v-am cunoscut mai bine..cu alte cuvinte, a meritat!chiar a meritat!
acum ma duc sa dorm....cred....,a doare capul....mahmureala masii!!