BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 12 noiembrie 2007

Nebunia sfarsitului de toamna...

Ma uit la ceas.La dracu, am intarziat.Ma imbrac in viteza, ies in fuga din scara, alerg spre statia de autobuz si acesta imi face cu mana trecand cu nonsalanta pe langa mine....pizda masii...la cat am urmatorul?aha, peste 15 minute.perfect.o sa intarziu sigur la scoala.Ma apuc sa caut disperata prin geaca dupa pachestul ala de tigari.Rahat, mai am doua.Cu mainile inghetate si tremurande imi aprind una.Aerul asta rece imi ingheata plamanii.Uite ca vine si autobuzul.Perfect.Arunc chistocul, ma urc in bus.Numai babe.Ce dracu, astea nu au ce face acasa?Ce cauta la ora 8 in bus?E frig si in bus.Tzaranca aia din spate asculta manele.De ce trebuie sa fie un stereotip in ceea ce priveste orice calatorie cu autobuzul?
Am prins un loc la geam.Nu vad nimik din ce-mi trece prin fata ochilor.Am mintea prea plina de chipurile celor pe care ii iubesc, celor de care mi-e dor, de chipurile celor alaturi de care am petrecute clipe superbe(mi se pare mie, sau ceva nu suna bine in propozitia asta??).
Nu mai suport sa stau in cutia asta de chibrituri, mereu aceleasi fete plictisite, mereu aceleasi blocuri mohorate.Vreau sa vad si blocurile mohorate ale altora.Vreau sa plec.De tot?Nu chiar de tot, dar macar scurte evadari saptamanale.Poate nu saptamanale.Dar macar odata la 2-3saptamani.Sa va iubesc pe fiecare in parte.
Alta data....acum ma duc sa-i las pe altii sa ma intepe ca sa nu cumva sa fac gripa...mi-e al dracului de frica de ace......pizda masii!nu vreau injectie!cred k o sa plang!

1 zambete:

copilANDRA spunea...

cred ca cineva ne-a injectat pe toti cu iluzii zilele astea. pentru mai multe informatii, citeste blog entry 14 noiembrie (scris inainte sa ma apuc de relecturat opere saschiste)!
hai sa plecam, ce naiba?