BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 18 noiembrie 2007

the second bla...capitolul mi-e dor :)

din nou info.....profa face echipele pentru nu stiu ce dracu de proiect pe care trebuie sa il facem, cu tema aleasa, coordonator de grup si alte bla-uri...
noi suntem relax, avem grupa, dupa bunul nostru plac...
ma rog
sunt hipnotizata....stau si ma uit la pozele cu bogdan, si viez sa fiu departe...visez sa stam amandoi, la gura sobeui, sa bem vin fiert si sa ne tinem in brate, sa ninga afara....sa fie craciunul, sa cantam colinde, sa ne iubim in zapada...ca oricum am eu o mica-mare obsesie "te vreau pe tine, te vreau in zapada" :)) nu accept comentarii piersicoaso :)
pana una alta, mi-e dor de tot, mi-e dor sa plec prin tara, mi-e dor sa umblu brambura pe munte, mi-e dor sa stau in gara si sa cant la chitara, mi-e dor de urmele de vodca pe buzele umede, mi-e dor de ferestrele inghetate, de turturii de gheata mancati ca pe acadelele peferate :)
te iubesc pui!

3 zambete:

bogdan spunea...

si eu te iubesc enorm pui mic! >:D<:*:*:*>:D< o sa mergem la munte, si o sa bem vin si o s afacem tot ce ai scris tu acolo si multe altele :*:*:*
te iubesc!:*

copilANDRA spunea...

"si o sa facem tot ce ai scris acolo si multe altele"...bun bogdan! comentariul asta asociat cu mintea mea perversa rezulta...merry christmas saschutzo, o sa ai!

puiutzul mic si inAMORat s-a apucat de lirica romantica...dar nu conteaza, noi tot o iubim. doar una singura e saschutz!

sper ca mai toate dorintele tale sa se indeplineasca si sa poti profita din plin de...zapada :D

bogdan spunea...

=)) buuun
acu fiecare intelege ce vrea si cum vrea:P