BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 3 noiembrie 2007

shmotru :)

schatzul meu zugraveste.mobilizare generala, toata lumea e "calare" pe spacluri, maturi, farashe, saci cu glet si nelipsitele cani de cafea cu ingeniosul mesaj "Big Boss".sunt canile din care in ultimele zile am baut eu si alex."seful si nevasta lui", ca sa il citez :) :)
imi place atmosfera familiara.e bine.e cald.azi se uita la mine cum maturam si imi facea poze.ieri spalam vase, el ma privea radiind de fericire, o fericire pe care nu am inteles-o.am o idee, dar nu mi-o exprim, pentru ca nu vreau sa imi fac sperante desarte ca mai apoi sa sufar.dar nu cred ca e cazul.pot spune ca ii sunt devotata?inca nu, dar probabil o sa ii fiu.ieri il uscam pe par si il pieptanam.oh, sweet child of mine....
aberez, nu?ce sa-i faci....dragostea asta :)