BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 15 noiembrie 2007

Suflet pereche?!

crezi in suflet pereche?
saptamana trecuta nu credeam.
intre timp cred.
si mai cred ca l-am gasit.
inca mai am visul american, cu pletele in vant, geaca de piele, tenesi rupti si tigara atarnanda in coltul buzelor pline.
si mai vreau sa stie ce gandesc, sa imi spuna ca am focul in priviri, sa fie romantic, spontan, dulce glumet.DA!el exista!e departe, dar totusi, incredibil de aproape....
si il iubesc!

4 zambete:

bogdan spunea...

ce fain! u are a lucky girl! cand mai vin prin sibiu (sper curand ca aici ma plictisesc) vreau sa-mi povestesti de el :P daca zici ca exista, inseamna ca poate-l stii, nu? ce misto! :P

Sascha spunea...

puiul meu......stii foarte bine ca de tine e vorba :)

bogdan spunea...

da???? nu stiam! :| =)) :P
esti super dulce pui >:d<:*

Sascha spunea...

iubirea mea :)