BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 21 decembrie 2007

do I??

e vineri.azi am luat vacanta.adica, nu stiu daca am luat vacanta, pentru ca nu am binevoit a ma duce la scoala...nu m-am putut trezi decat la 11 jumate.....ma bate gandul sa plek undeva la o cafa....dar parca frigul de afara mi se strecoara prea adanc in oase.....astept sa vina mama, sa ma apuc singura de curatenie???cel mai simplu ar fi sa plec de acasa.......dar nu vreau sa plec de la caldura.....si cu cine sa plec eu de acasa?unde sa ma duc?nu vreau sa vad iar cupluri pe strada...in plus, sibiul e blestemat...ninge-n toata tzara, la noi nu....ma-sa!!cica maine impodobesc bradul...in mod normal ma incanta ideea....intre timp, mi-a trecut.....people say i really hate christmas......incep sa-i cred......do i??

3 zambete:

bogdan spunea...

stai linistita..... nici in hd nu ninge..... e doar un frig de mori dar nu ninge.....

Toppy spunea...

ca sa stai linistita nici in bucuresti nu ninge e doar ceatza dde nu vezi nimic...si crede-ma ca nimeni nu uraste craciunul mai mult ca mine =))

copilANDRA spunea...

anul asta a fost prea capitala culturala europeana ca sa-mi mai placa craciunul...
naibii, nici eu nu stiu ce am patit in sensul asta!