BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 6 decembrie 2007

such a long, long time........

a trecut multa vreme.........baie de multime...asta este primul cuvant care imi vine in minte in ultima vreme, caci cu asta ma ocup....baie de multime dimineata in autobuz, baie de multime pe coridoarele scolii, baie de multime seara in birturi, baie de multime in piata mare....stateam cu coaie acum cateva zile in mijlocul pietii mari si ne uitam amandoua la stelutele alea interesante care atarna de stalpii de iluminat...mi-am amintit cum asteptam craciunul cand eram mica.....imi amintesc cum impodobeam cu mama prin casa...ei bine, ma rog de ea de vreo saptamana sa aduca scotch(nu alcool bre) sa lipesc gloabe de usi si geamuri....mda, pot sa tot astept.......mi-e dor de munte....ca ce dracu sa si fac....
am avut saptamana trecuta spectacol in fiecare zi, it felt good sa aud atatea aplauze...
trebuie sa mentionez k m-am indragostit......era acum cateva zile in statia de autobuz....niste ochi albastrii si un par blond, ten alb si privire cam pierduta...si-a aprin o tigara si a fumat-o pe fuga....m-am uitat dupa ea hipnotizata...nu stiu nimik despre ea...doar ca e deosebita pentru mine..imaginea ei mi-a ramas intiparita in minte...as face orice ca sa o pot revedea, ca sa ii pot atinge chipul...
mai nou am tot felul de pasiuni dubioase...si mi-e dor de dragoste si de bogdan....sau doar de dragoste....la dracu, sunt ciudata si nu am inspiratie....
revin alta data