BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 29 ianuarie 2008

amintiri...

i-am dat mesaj "la fara 5 la magazin".cand am ajuns, era acolo.mi-am cerut scuze si am plecat in clasa, intrase profa.l-am rugat sa revina in pauza la mine la clasa.a venit.incredibil, dar a venit.m-am bucurat sa il vad.m-a luat in brate.avea ambele maini pe spatele meu, simteam fiecare atingere.apoi m-a mangaiat pe fata.era atat de tandru...de ce ne-am despartit?cine eram noi?
el e El...a fost El...acum e El pentru alta fata...il iubesc?nu stiu...l-am iubit?cu siguranta!!!acum e unul dintre cei mai buni prieteni ai mei.acum ii pot spune orice.
acum am alt El.
oare pe el l-am iubit mai mult?poate...dar cred ca a fost un alt fel de iubire...

1 zambete:

somebody spunea...

invata...invata sa ai mai multa grija de persoana iubita astfel sa ramai cu El...un El al tau. Il iubesti..asa am impresia...te iubeste?aia nu stiu...acum e un El al altei fete, dar daca cei doi se iubesc si sunt fericiti ar trebui sa fi si tu fericita stiindu-ti persoana la care tii atat de mult, fericita...cand iubesti, mai bine e celalalt fericit decat sa fi tu...sau nu e asa?