BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 6 ianuarie 2008

Rev 2008

cand se strang 25 de nebuni din toata tzara, nu are cum sa nu iasa mare bal la curtea regala.cam asta ar fi descirerea pe scurt a revelului 2008.a nins ca in povesti, a fost si soare, au fost zambete dar si lacrimi, am avut febra, mi-a trecut, m-am distrat, a fost genial, bestial, incredibil.mi-e dor de ei, de corabia nebunilor, mi-e dor de basmul nostru din munti.mai jos sunt niste filmulete, nu e musai sa va uitati la ele, le-am pus mai mult pentru mine, u can watch them, they are fun


.








va iubesc ba!!

3 zambete:

bogdan spunea...

fain, m-am uitat si la clipuri, fain fain de tot, sunt sigur ca v-ati distrat de minune! eu nu scriu ce ai scris tu jos la finalul blogului ci:
Va invidiez ba! :P sper sa mai mergeti pe undeva cat de curand si sa ma luat si pe mine :P

outland3r spunea...

revel (cum zicea stanca) CEL MAI TARE.... am scos morcovu :P am dat ture de cabana.... am facut frigstyle... super tare

diamonds and rust spunea...

haha... deci asa or stat lucrurile la "fefeleaga"... :))