BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 1 februarie 2008

ce se poate intampla in autobuz

bun.ora 8 jumate."baga-mi-as picioarele in alarma matii care te-o facut, de ce dracu nu ai sunat???" ma imbrac in viteza, uit sa ma piaptan sau sa ma spal pe dinti, fug pana in statie si in mod surprinzator prind busul, care, in mod obisnuit, la ora asta, era plin de....babe.bun, ginesc un loc liber, ma strecor si ma trantesc pe el.traiasca mp3-playere!!muzica dragutza de dimineatza.o baba se uita urat la mine.ce pula mea am facut?de ce te uiti asa la mine?vrei sa stai jos??eeheheheee, vezi daca nu esti vigilenta?
se deschideau usile si mie imi era frig.de ce oare, frate?nimeni nu stie.ajung la scoala, ma dau jos din bus...un frig la picioare, de nedescris.de ce?am plecat in papuci de casa la scoala.si stau la 45 de minute de mers pe jos de scoala!!!!!!!!!!!!!ookay, nasol aspectul...sa-mi scot tigarile din ghiozdan.....ghiozdan......ghiozdan.......pizda masii, l-am uitat acasa.....ma frec!!!!!!!!!!!!!aaaarrrrggghhhhhhhh!
pe scurt, n-a fost cea mai buna saptamana a mea.....

5 zambete:

I am the architect of my own destruction... spunea...

ok..sunt curios cum ar arata o saptamana proasta de tot:D

Sascha spunea...

in saptamanile proaste primesc inclusiv amenintari cu moarte.....bre...chiar am patit-o...

copilANDRA spunea...

that surely was not a fine day for science!

zafox spunea...

/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)/:)

adyA spunea...

cum sa faci tuh asa ceva? :))