BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 3 februarie 2008

Vise

citesc cu mare placere.intotdeauna a fost asa.una din cartile copilariei mele a fost "La Medeleni" de Ionel Teodoreanu.am crescut cu Olguta, Danut si Monica, in casuta lui mos Gheorghe, stand la colt langa Olguta, jucandu-ma cu zmeul lui Buftea, iubindu-l pe Danut, avand cozile Monicai si nu in ultimul rand fiind judecatorul impartial al procesului intre Potemkin si Kami Mura.
intotdeauna mi-am dorit sa ma plimb pe strazile luminate ale Iasiului, alaturi de tanarul romancier care avea sa devina Dan Deleanu.ma regasesc tot mai mult in cartile astea.sunt cate putin din toti.Grijulie ca Tante Alice, spontana ca Mosu Iorgu, mereu tanara ca Mos Gheorhe...asa as vrea sa fiu.sa simt mereu mirosul de sulfina si de pere zemoase.sa pot urca oricand in podul cu jucarii, sa am caiete cu poezii numite Alunele Veveritei
toate acestea sunt vise.dar v-a veni o zi cand voi sta sub un tei, ma voi plimba sub lmina felinarelor si voi citi cu aceiasi placere La Medeleni