BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 30 martie 2008

Actem

bun...ma anuntase o colega ca se face cabana cu proful de muzica...mi se parea super tare, prima cabana cu colegii, da cam naspa, aveam un prof insotitor...nu-i bai, ne facem noi de cap fara sa afle el...ajunsi la cabana, l-am cunoscut pe cel mai tare si mai superb om care poate exista...se numeste Marius Brad si este profesorul meu de muzica...."i-auzi, stii sa canti?hai, canta-mi ceva" si i-am "cantat aproape de voi"."trebuie sa vi sa dai o proba de microfon".si asta a fost tot.asa am ajuns in trupa, in Actem, asa am ajuns sa il pretuiesc, sa il respect si sa il iubesc cum nu credeam ca pot iubi un profesor.el este mai mult de atat.este prietenul nostru, este mentorul noastru, este cel mai bun om pe care il cunosc.Actem a devenit o parte din mine, si Profu' la fel
Va iubesc!

3 zambete:

dutzu spunea...

profu este tatal nostru ... cel putin pt mine a fost k un tata si este in continuare ... va iubim profu si o sa fim alaturi de dumeavoastra pana la capat

cristi spunea...

Ai cantat in Actem?! :)))
Cat de tare! :)) Si cat de mica-i lumea!

Atti spunea...

Ce dragut ;))