BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 11 martie 2008

Sunt tanar, doamna, tanar...




te intrebi cine sunt si de ce?
sunt tineri, sunt frumosi, se iubesc si nu le pasa.sunt ei.sunt oameni care s-au strecurat in sufletul meu si si-au gravat numele.suflete facute pentru a trai vesnic.oameni ciopliti din mult iubita stanca a muntelui.
imi sunt dragi si nimeni si nimic nu poate schimba asta.keep rockin' you guys!

4 zambete:

bogdan spunea...

oameni nebuni! =)) ce tare! imi place contrastul dintre cei 3 si restul care-i privesc =))
cred ca am vazut un smooke(robi) si un cretzu(sebi) pe acolo, daca nu ma insel... :-s daca da :D scz, ata ete :P

copilANDRA spunea...

cred ca tocmai ce am inceput sa scriu un roman despre prietenii tai :))

dar numai cred...

Tara spunea...

da da,era Sebi ala :))
din cauza filmuletelor de atunci(se laudase Aly cu ele), o luna am fredonat incontinuu melodia pacii :)) grrr

diamonds and rust spunea...

seby, ruca, bebe...
damn... =))