BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 17 martie 2008

vant, plete si frica...

de vreo 3 zile ma incearca niste fluturasi stomacali imposibili.nu ma lasa sa mananc, sa respir, sa gandesc, sa dorm, sa visez, sa nimic....si mi-e frica.mi-e frica de momentul in care vor disprea....atat de mult imi doresc sa ramana cu mine, atat de mult imi doresc sa fiu ceea ce cauta incat mi-e frica de faptul ca nu sunt nici pe departe ceea ce mi-as dori sa fiu pentru el...mergeam pe strada, framantandu-mi mainile de teama..nu ma gandeam la nimic in afara de faptul ca nu vreau sa pierd.......nu vreau a pierd.....ridicand ochii, mi-am vazut suvitele de par dansand in vant....sa fie semn bun?mi-e atat de frica...e normal sa-mi fie atat de frica?o sa plece si o sa imi franga inima si o sa raman singura, fara el, in intuneric.....nu vreau sa imi fie frica...vreau....vreau sa ma iubeasca....

2 zambete:

Anonim spunea...

...please where can I buy a unicorn?

Anonim spunea...

rthiwcxoskaed [url=http://gadaf.fi/oldnavycoupons]old navy coupons[/url] efpaUijlzex