BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 13 aprilie 2008

Sambata 2008

prima tura serioasa la munte pe anul asta a avut loc weekendul acesta, la cabana Sambata....am avut o bafta nebuna, din cei 23 de km pe care in mod normal trebuia sa ii parcurgem pe jos, am mers doar vreo 5...am prins vreme foarte faina, sus mai era zapada....am fost o mana de oameni veseli, am cantat 2 zile incontinuu, am legat prietenii frumoase, am invatat muuulte melodii faine, am facut poze, am ras....a fost superb...

4 zambete:

I am the architect of my own destruction... spunea...

uite bah din cauza ca tu te distrezi la munte de aia se duce tara de rapa:))vezi pe blogu meu si iti dai seama de ce vb:D.bine ca te-ai intors :P

Teclado e Mouse spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Teclado e Mouse, I hope you enjoy. The address is http://mouse-e-teclado.blogspot.com. A hug.

Anonim spunea...

draga fata distractia nu se arata prin poze ci se simte.curge rapid prin vene ca o betie crancena.te trezesti si regreti.mai vrei.NU TREBUIE SA DEZVALUI ATATA FRUMUSETE LUMII.FI EGOISTA.LASA-I SA DESCOPERE SINGURI.SI AS SCRIE INK CEVA DAR MI-E CAM LENE.RAMAI CUM ESTI.NU T SCHIMBA.CA-N POZA.

OANA21LUMI spunea...

P.S.ERAM TOT YO...OANK BUZOIANK..PARK SUNA A MANEA.LOL.