BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 7 iunie 2008

Vis Bizar....
















dupa o zi obositoare, dar superba, dupa zbenguiala de aseara de la clubul festivalului, dupa ce am dansat cu marinica pana nu imi mai simteam picioarele, am ajuns acasa, si m-am bagat la frumos somn...am visat ca s-a redeschis Motors-ul....arata la fel ca Motors-ul vechi, doar ca era mai mare, si era mai luminat...nu mirosea a fum si alcool, dar erau acolo toti oamenii dragi mie...era Nino, erau Itzu si Denis, era al nostru domn Hesus, inca purta plete, era Iulia, era Bogdan, era Fiscu la bar, Cleo pe o canapea cu gagixul, era prostu de varu-mio cu aceiasi vesnica femeie si cu sora ei cea ametita, era Mona, era Lavinia, Moni si Gogu, Chappy, Iuli Bozdo, Americanu, Gilu, Andreea, Roxy, Cronos, Brezae, Sandu, Cosa, Nightwish, Rockeru, era Seba....erau toti acolo.....in vis mi-am jurat ca ala o sa fie singurul loc in care o sa mai ies........m-am trezit si mi-am dat seama ca Motors-ul nu s-a redeschis....si acum imi vine sa plang...eu chiar iubeam locul ala...pizda masii.....