BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 26 iulie 2008

inapoi pe plaiuri mioritice

ieri m-am intors de la mare.bronzata?oarecum.m-am distrat?oarecum.
am avut cateva realizari importante...am ajuns din nou in vama, m-am simtit foarte bine printre valuri, am facut ce m-a taiat capul, am plecat de nebuna in costinesti, desi nu credeam ca o sa mai am cu ce sa ma intorc, m-am reintalnit cu Cocotalfa...uitasem cat de dulce este si cat de adorabil zambeste si cat de mult am tinut la el...m-am intalnit cu neasteptat de multa lume in vama, am revazut-o pe Irina, si m-a rascolit, mi-am dat seama ca o doresc, dar de ce, nu stiu...
in alta oridine de idei, mi-am cumparat o pereche de pantaloni galbeni, in carouri...de mult imi doream o pereche de nadragi de genul...now i have them!

mi-am dat seama ca de cand nu mai port obisnuitele discutii cu Tomi, latura mea romantica si cat de cat inteligenta incepe sa piara...se duce dracului toata afacerea:))

adevarul e ca nu am chef sa scriu...e vara si nu gasesc nici un motiv suficient de bun care sa ma tina in fata calcului pana imi vine inspiratia....oricum nu imi citeste nici dracu' blogul...mi-e mult prea lene sa scriu chestii interesante si inteligenta la care sa merita sa dai vre-un comentariu..cu alte cuvinte, imi ridic blogul la stadiul de jurnal, si cui nu ii place, sa nu mai citeasca...

4 zambete:

KX The Big G spunea...

pai shi la rangul de jurnal tot il potzi face interesant, shi nu trebe sa itzi fuga inteligentza pentru ca nu mai vb cu cineva exerseaza inteligentza cu tine insutzi prin a face jurnalul interesant de captivant

Sascha spunea...

deci esti de acord ca nu mai am posturi inteligente:))

KX The Big G spunea...

nu am spus asta

copilANDRA spunea...

esti citita honey, nu-ti fa griji din punctul acesta de vedere.