BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 26 iulie 2008

Prunc prea mult iubit...


vreau libertate, probabil pentru ca imi place pielea umana si pentru ca trupul ti-e la pamant, asemenea unei frunze coapte.....ador pielea...ador mirosul pielii cand se infierbanta, cand e umeda, cand orice urma de fals dispare....si trupul revine la formele initiale....simti sangele pulsand, rasufla greu...respira odata cu miscarile vibrande, cand se prelinge in intuneric, cand zbiara de durere, cand orice dimensiune incape intr-un trup...cand imaginatia e mai putin importanta decat momentul...stii, o pasiune din aceea atat de rebela incat parasesti realitatea pentru o clipa de fericire tenebra, cand stii ca gestul in sine e de natura carnala, dar nu mai conteaza, nu are importanta, pentru ca e vorba de o dorinta, de o realizare pe plan presus de cel trupesc, trupul e doar un mijloc, ca sa simti unele mici sclipiri ale bucuriei de a exista...cand trupurile incearca sa asimileze aceleasi batai, sa devoreze clipele ramase prin adevarate opere, prin picturi indefinibil mai superioare decat orice tablou de rembrandt...sa simti parfumul, pielea formele celuilalt ce-ti compatimeste dorintele, pana la urma cunoscandu-i gandurile atat de intense, atat de exteriorizxate, sa iubesti, sa cutreieri, sa plangi si pe urma sa speli cu buzele tot ce a mai ramas...asa cum nu ti-am uitat gustul pielii, imi va fi greu sa uit un prieten...
imi doresc mireasa trupului... atingerea lunii deasupra noastra, sa mancam impreuna din crengile brazilor, sa murim uitandu-ne la fulgi de nea.. noaptea sa devenim bestii, si ciudatii lumii...intr-o noapte amoroasa.. trupul iti devine cadavru deaspupra fiintei iubite.. mintea ti se degaja.. devii pulbere pe sanii in descompunerea salivei tale...

Cel care mi-a daruit aceste clipe traieste in mine, si o va face intotdeauna.Orice clipa pe care i-o fur sau pe care mi-o daruieste o pastrez in mine cu sfintenia cu care imi ascundeam comorile in copilarie.Numele lui contine cuvantul OM, cuvant care il descrie in totalitate.

T-tot timpul alatur de mine
O-ochii sufletului meu
M-mangaierea pe care doar el mi-o poate oferi
I-in inima mea, orice ar fi

2 zambete:

Piersicoasa spunea...

Asta e primul tau post care chiar imi place. Adica chiiiar imi place. Adorable. Passionate. Lovely. Hardcore. Sincere. Good job!

diamonds and rust spunea...

n'am ce sa ciripesc...
e more than words...
zambesc...