BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 30 august 2008

Festival Medieval


Sibiul a imbracat din nou straie medievale pentru a VIII-a editie a Festivalului "Cetati Transilvane"...parerea mea?din nou, paine si circ intr-un mod destul de civilizat.
Am avut si concert, am avut si asediul cetatii, am avut si lupte, artificii, clovni, domnite si cavaleri, dansuri medievale, steaguri, vederi cu Sibiul medieval :), vata pe bat, paine calda, baloane, muzica medievala, spade, scuturi, instrumente improvizate, vanzatori ambulanti, ploaie multa si asa mai departe.
Va asteptam si pe voi :)

3 zambete:

ZUGRAVU spunea...

sa ne plimbam in aceeasi "paine" si sa nu ne vedem... interesant!
esti si zilele astea in centru? poate ne vedem atunci!

copilANDRA spunea...

eu nu am gasit vata pe bat si sunt profund marcata de acest fapt nefericit! :(

SummerInTheCity spunea...

si eu vreu o vedere cu sibiul ;;)