BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 16 august 2008

Poveste nu s-a sfarsit, ci abia acum incepe...


cat de rece e lumea din jur...toti se uite urat la tine, nimeni nu mai are chef sa iti zambeasca, nimeni nu mai stie sa pretuiasca originalitatea...astfel de ganduri m-au bantuit toata vacanta...pur si simplu ma simteam singura, oricat de inconjurata de oameni as fi fost.de ce?pentru ca nimeni nu mai e sincer, nimeni nu mai stie sa traiasca, toti alearga dupa bani, nimeni nu are timp sa se opreasca pentru cateva clipe, si, ignorand fundalul de masini, frane si injuraturi, sa asculte vantul, sa asculte glasurile cerului, sa incerce sa caute mare in zare.asta am facut eu.am cautat marea.si in mod ciudat, am gasit-o mai repede decat credeam.asa ca, intr-o seara de luni, m-am urcat in autocarul ce urma sa ma duca spre liniste.credeti ca am gasit liniste?eu cred ca da, desi, din punct de vedere fonic, numai liniste nu am gasit :)
Vama Veche...oricat ar blama-o altii, mie imi place ritmul agitat al vietii din Vama.Nu mai e ce a fost, sunt de acord, dar...rasaritul e mai frumos in Vama decat altundeva.cum e sa privesti rasaritul cu o chitara in brate, la un foc de tabara care se stinge pe plaja?va spun eu...e minunat...am invatat sa dansez pana la epuizare, am invatat sa iubesc, in incercarea de a seca un izvor de sentimente care s-a dovedit a fi imposibil de secat...nu conta ca sentimentul nu o sa dureze...i-am iubit pe toti cei care au fost cu mine acolo, pe toti cei care mi-au oferit un zambet, un val sau o stea...am fost de fata cand plaja din Vama Veche ii canta lui Motu Pitis, un inger reintors in ceruri, am fost de fata cand folkistii tarii au facut dragoste cu publicul, aducandu-ne pe toti la o stare de extaz pur...La Roata, Stuf, Shire, Shrooms, Expirat, Hand, Spice, Tequilla Sunrise, La Pirati si curtea doamnei Lili mi-au servit drept casa in fericire.
prin cuvinte nu am cum sa imi exsprim dorul de Vama, sau sa incerc sa explic ce am trait acolo....stiu doar ca nu mai am rabdare pana ma intorc...
Nu e o poveste ce s-a sfarsit.Povestea de-abia acum incepe.Hippiotii au sa se intoarca in Vama:)

3 zambete:

copilANDRA spunea...

povestea merge mai departe
ca vantul din vama veche :)

nu uita niciodata: undeva exista un rasarit ce abia asteapta sa fie vazut!

Andrei spunea...

Nuti .... unde esti !!!!!!! Stai acolo si il trimit pe George !!!! Ma arunc din tren (eram in buz ) ...... Vai de unii oameni

andrei spunea...

sau merge mai departe cum spunea si copilandra :D... asa mult mi;a placut folk you :)... si nu numai :)... parca e mai potrivit pentru vama decat stuffstockul... dar e doar o parere :D