BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 9 septembrie 2008

Hippie e Dutza sau propriul meu Dan Deleanu




nu e tanarul meu romancier, zburatorul fictiv care mi-a cucerit noptile copilariei, dar imi place sa ii atribui lui acest rol...este student la arta actorului in Sibiu, boboc.
are semnul pacii la gat si zambetul ursuletilor de plus si al povestii cu Ivan Turbinca.are ie si miros de flori in par.e un copil mare, dar el zice ca e mic."1, 20 cu mainile ridicate si mai sunt si rahitic".
il fascineaza sanii si e pupacios.
putem povesti ore in sir despre Tabaluga, dragonelul verde si orfan cu soarta trista.
stie toare versurile de la Beatles si Janis Joplin.are rabdare sa ma asculte cantand la chitara.
nu m-am indragostit, dar nici mult nu mai am...

va salut, cu drag, copila poezie:)


4 zambete:

I am the architect of my own destruction... spunea...

bah bine ca e fascinat de sani:D

Anonim spunea...

Tu te indragostesti in fiecare zi .... asta iti e firea ....

copilANDRA spunea...

hi hi hi pentru ultima parte, si tu o stii! ;))

Calin Blaga spunea...

off topic: Marea intalnire a bloggerilor la Sibiu duminica 21 septembrie, ora 18 la beraria Trei Stejari (terasa). Pentru info, comentarii si inscrieri vezi in Mazemania