BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 9 octombrie 2008

Condamnare la toamna


Nu e toamna cum esti tu,
Viata mea de toamna, nu.
Singur sunt pe pamant,
Vara decazu...

stau si astept sa vina copila verii cu putina vara si pentru mine.
stau acasa de o saptamana.nu, nu sunt bolnava, dar pur si simplu nu am chef de scoala.nu vreau sa ma plimb printre baltile din parc in drum spre scoala.nu vreau sa imi cada frunze colorate prin par.imi place parul meu asa cum e.as prefera sa am nisip in el, decat frunze.
azi e soare, insa in ultimele zile a plouat ca-n Bacovia.e plin de balti si de frunze.pana si layoutul la blog mi s-a modificat automat...preferam florile alea galbene si frumoase, dar cei care au facut layouturile au moficiat totul in semn de toamna.mananc pizza si beau sirop de mugur de brad.pai e corect??nu puteam bea cola, ca sa ma racoresc?oricum, mai nou e frumoasa seara...totul se imbraca in alte straie...

nici macar nu stiu de ce scriu.nu am nimic interesant de scris.o fac doar pentru ca simt nevoia.

3 zambete:

I am the architect of my own destruction... spunea...

Yeah...autumn sucks big time.Dar toamna asta se pare ca e cea mai nasoala..

1spot.ro spunea...

Du-te la munte, face bine, very colorful ;)

Copilul Verii spunea...

am venit:-< si mi-ai facut pizza si mi-ai cumparat tigari. si cainele tau mi-a futut piciorul. >:D< a fost asa dragut tuh >:D<