BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 5 octombrie 2008

se pare ca sunt totusi tarfa fara sentimente...


din ciclul orelor de info...
sunt sfasiata in mii de parti si cant incontinuu wish you were here...era prea frumos sa dureze, imi zic asta de mii de ori si imi repet de mii de ori sa nu mai am incredere, sa nu ma mai gandesc numai la altii...am ajuns in starea in care mi-as dori sa pot fugi incontinuu fara sa ma gandesc, fara sa privesc in urma, dorindu-mi doar sa uit si sa fiu uitata....sa ma prafuiesc intr-un colt, ca uite toti ca am existat, ca am trait vreodata, ca am umblat vreodata pe aceste meleaguri, ca am iubit, ca v-am si i-am iubit si voi si ei m-au ranit, m-au sfasiat, au rupt din mine ca niste caini...acum pelaca...pleaca departe, nu vrea sa mai stea in sibiu, nu vrea sa mai auda de mine....mi-a spus ca sunt o tarfa fara sentimente...si eu il iubesc si vreau sa fie fericit....vreau sa plec departe...uitati-ma, uitati-ma, uitati-ma...
nesfarsit si dureros, neimplinit, absurd, sufocant, ma ucide, imi incetineste inima...niciodata nu am luat sinuciderea in considerare, si nu as face-o niciodata, dar stiu ca fara el nu mai pot trai...mi-ar place sa mor, asa, natural...acum, pe loc...si nu ar plange dupa mine, nici daca as muri...as vrea sa mor pentru el...si el sa stie asta...de ce pierd mereu cand iubesc?e corect?
e pustiu...sunt singura in pustiu...