BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 20 noiembrie 2008

cum ar fi daca sau ce-ar fi dac-ar fi monologat


cand eram mica imi doream sa fiu diverse.imi doream sa fiu faimoasa, imi doream sa cant, imi doream sa fiu actrita.intre timp, consider ca sunt pe calea cea buna(cata lipsa de modestie:D).doar ca acum, muncesc din greu pentru asta.atunci mi-ar fi placut sa fiu pe loc!!cum ar fi daca ne-am naste gata invatati?daca nu ar mai fi nevoie sa mergi la gradinita, scoala, facultate, daca nu ar mai fi nevoie sa inveti nimic din ce iti doresti?cum ar fi sa iti doresti sa stii sa faci ceva, si in urmatoarea secunda sa o stii face?ce si-ar dori oamenii?mie personal, mi-ar place sa zbor.oare as putea zbura in secunda urmatoare?
ce-as fi dac-as fi studenta?studenta la actorie, istorie, filozofie, conservator-toate in acelasi timp.
ce-as fi dac-as fi cantareata?folkista, grohaitoare, soprana, altista-toate in acelasi timp.
ce-as fi dac-as fi profa?profa de romana, de istorie si de muzica-toate in acelasi timp.
ce-as fi dac-as fi film?amelie, the lord of the rings, harry potter, forrest gump, airheads, the rocker, american history x, the craft, trainspotting, requiem for a dream, you got mail, troia(si numa pentru brad pitt:X), sweet november, the virgin suicide-toate in acelasi timp!!!
ce as fi daca as fi melodie?whiskey in the jar-metallica, am cazanul meu-desperado, 2oua beri goale-ocs, ce conteaza-vita de vie, vama veche-vama veche, cineva sa ne...-ocs, ce se-ntampla cu tine-ocs, sirop-verso, tarantula-pendulum, iron shirt-dreadzone, let's get it on-marvin gaye, iris-goo goo dolls, everybody hurts-r.e.m, rapa-catec de munte, caderea in pacat-odyssey, corabia nebunilor-travka, praf de stele-vita de vie-toate in acelasi timp.

dar...ar fi totusi atat de bine?ce farmec ar mai avea viata?nu ai mai avea cum sa inveti din greseli, pentru ca nu ar mai exista greseli, nu ar mai trebui sa inveti, in primul rand.nu ar mai fi amuzant deloc.am fi o lume atat de monotona si de simpla, nu ca nu am fi, dar macar avem poarte de amuzament.de ce?pentru ca gresim, si ne permitem sa radem de greselile noastre.va dati seama?nu am mai fi inhibati, nu am mai avea gandire, ni s-ar oferi totul pe tava...trist frate...oricat de ciudat ar suna, mie imi place ca am momente de inhibitie, timiditate, ezitare, teama.toate aceste sentimente ar disparea.

va provoc sa scrieti si voi ce-ati fi dac-ati fi!

hai sa fim hippie.sa fim liberi, sa iubim, sa gresim, sa traim cum vrem noi!!!

6 zambete:

I am the architect of my own destruction... spunea...

Bah eu deja sunt student deci...as vrea sa fiu student la psihologie ca la info vad cum e(oricum dupa ce termin info ma bag si la psiho,so ati pus-o)..
-cantaret:hmm....bah as alege cantaret de death metal din cauza ca normal am cantat cand eram in corul scolii:))
-film: try seventeen si dead poets society
-prof:as vrea sa fiu prof de filosofie ca ma pricep sa vorbesc o ora despre un subiect si sa fac lumea sa nu inteleaga nimic din ce spun,de literatura din cauza ca le am si la asta(as putea expune si un rahat in asa fel incat ti-ar lasa gura apa:)..sau pot incerca )
-hmm..daca as fi melodie as fi life will go on de Chris Isaak ,the day it all came down de insomnium si haunted castle serenade de axel rudi pell

kenny spunea...

probabil as fi student, cantaret, actor, film si melodie...toate in acelasi timp (adik american pie)

Chewbacca spunea...

Daca as putea invata orice pe loc atunci as invata un singur lucru:sa fiu prietenul "tau" cel mai bun.nu exista satisfactie mai mare decat sa stii ca acolo,undeva,cineva(un ratat probabil) abia asteapta sa-ti spuna ce noua betie a savarsit,sau cat de mult ii uraste pe ai sai sau unde ar vrea el sa plece dupa ce termina liceul sau ultimul vis ciudat pe care l-a avut sau orice sentiment random care ii strabate fiinta sau pur si simplu sa-ti dea un ghiont si sa zica:"esti o.k. ba !"

Student:facultatea "Urmareste Pietrele cum Cresc"
Cantaret:as vrea sa fiu tipul care-i acordeaza ghitara lui David Gilmour.
Film:as vrea sa fiu un regizor anonim,autor al unui film care sa provoace isterie in masa,iar toata lumea sa discute:"-ce film tare fratzie,oare cine l-o fi regizat?"
"-Ma doare-n cot,actorii fac tot filmu',oricine ar putea regiza asa un film!"
Prof:As fi profesorul limitat care te considera un incapabil fara speranta doar fiindca nu excelezi la materia pe care o preda.L-as invata pe Julien sa fluiere. (?)
Melodie:As vrea sa fiu trompeta din soundtracku' de la Medal of Honor - Allied Assault.Nu o bagi in seama dar fara ea,atmosfera devine fada.
Dar cum toate astea sunt baliverne,ma rezum la a fi Chewbacca,un spart cu fata de sfincter,ratat si penibil. LOVELY ! :)

Anonim spunea...

prefer sa zac beat intr`un sant decat sa fiu toate in acelas timp...sufletul meu ar fi mai linistit..as fi om ratat -mediocru care se multumeste cu rachiu `piu`piu...care cauta fericrea in curve, care are ca singura ocupatie si scop inventarea teleportarii, pentru ca urcatul sau cobaoratul scarilor pana la/de la etajul 4 este un chin cotidian, care nu are probleme politice sau religioase, care singura melodie pe care o stie e "birtutul din padure", care isi baga pula in filme pentru ca succesiunea de imagini e mult prea rapida,si care sa fie inca student, in anul 10.
toate in acelas timp...
probabil daca as sti tot, as fi tot, o divinitate perfecta, in entitate cu celelalte divinitati perfecte. o lume plictisitoare, cu sentimente si senzatii inalte...pentru care paharul de apa ar fi interzis din cauza faptului ca se afla atatea microorganisme si posibili virusi si alea alea in el.daca ar fi sa stim tot si sa fim tot in acelas timp, ne`am sinucide, ca dracii..si lumea ar disparea :)

Copilul Verii spunea...

as vrea sa fiu in globul de cristal a celor de la conexiuni si sa am ochii albastri ca ai tipei din filmul Candy.
sa fie liniste si multe siringi pe o masa murdara. intr-o camera dezordonata.
n-as vrea sa fiu stundenta cu restante sau fara. si nici sa lucrez undeva in mod constant.
as vrea sa traiesc pe o strada din birmingham si sa am parul albastru.
sa n-am constrangeri si sa nu-mi fie frica. de nimic. sa nu stiu ce inseamna cuvantele paranoia sau ura sau suparare sau nesiguranta. nici expresii ca "ma simt aiurea, mi rau, m-am saturat, e toamna. vreau acasa".
as vrea sa ma mai intalnesc de cateva ori pe an din intampare cu acelasi om si sa zambesc tamp.

Ma-ta!!! spunea...

as vrea sa fiu..hm.. o pereche de jeansi stramti pe doi craci virgini sau un anonim shtrumf din paie sau ..un ob`u indaratnic si period-proof dornic sa gasesc Atlantida.. eee :>
( " S-a intamplat minunea!.." )
ar vrea sa fiu ghitara din Island in the sun .. o tigara postita .. un golden fara fund .. sa aduc zambete si ragaituri si sa ma-mprastii pe asfalt in fiecare vineri seara..
as vrea sa fiu caimacul sorbit cu pasiune intr-o dimineata oarecare.. sau cainele lui stoica si sa-l musc de cohones :)
----------------
tu copila cu par bogat ..ai fi laptaria lui enache .. sau " muiere sanatoasa "
te hugui ba!