BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 2 noiembrie 2008

Would you be my november?You can't be...because you already are my life...


cuvintele mi-au fost intotdeauna bune prietene...asta pe vremea cand purtam sufletul pe post de accesoriu...cum se face ca acum, cand sunt atat de plina de sentiment, de traire, de viata, nu am cuvinte sa iti spun ce simt?
sufletul mi l-am spintecat in mii de bucati si l-am aruncat aiurea prin orasul primei iubiri sincere...pe banca pe care am stat amandoi si am cantat...pe strazile unde luminile se stingeau sub pasii nostri...becurile posedate de imaginatia noastra...
e prietenul meu de suflet, un suflet pur, de OM...

2 zambete:

D.V.A. spunea...

ooofff dragostea asta :(
bine macar ca ai gasit pe cineva cu suflet de om!
e greu in ziua de azi. de fapt a fost intotdeauna greu. frumos text, desi mi-ar place sa dezvolti tema cu "sufletul pe post de accesoriu".
ma voi mai uita pe-aici dupa noi articole
pe curand :)

didi13 spunea...

imi place:)