BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 4 ianuarie 2009

Bilant 2008


uite ca s-a mai dus un an...nu stiu cand, nu stiu cum, nu stiu unde...unii spun ca anul s-a dus din cauza apocalipsei din octombrie, din cauza crizei financiare...ei bine, pe mine nu m-au afectat...eu am trait!!
eu am reajuns in vama, am reajuns pe munte, am cunoscut oameni frumosi, am cantat, mi-am luat alta chitara careia i-am facut botezul de rev, m-an indragostit, am plans, am ras, am zburat, am visat, am invatat sa iubesc, am invatat sa va iubesc din nou, am invatat ca cel mai frumos e sa imparti cu altii tot ce ai, chiar daca tot ce ai mai de valoare esti tu insuti, acum stiu cum e sa dormi pe plaja, stiu cum e sa ai un tip in fusta in cort, haha, stiu acum ca e frumos sa calatoresti si de unul singur, ca e frumos sa stai si sa privesti cerul, fara sa iti pese ca e innorat de fapt...

imi doresc ca toti sa fi avut un an la fel de frumos ca si mine.
imi doresc ca toti sa fi visat si sa fi zburat ca si mine.
imi doresc ca toti sa isi fi pastrat prietenii cum am facut-o eu.
imi doresc ca toti sa fi iubit cum am facut-o eu.
imi doresc ca toti sa fi invatat cate am invatat eu.
imi doresc ca toti sa fie la fel de fericiti ca si mine.

va doresc tuturor sa aveti muzica si arta aproape de inimile voastre in noul an.va doresc sa iubiti, sa visati, sa zburati, sa plangeti de fericire, sa cresteti, sa intampinati viiyoru cu zambetul pe buze!!!

va iubesc!
La Multi Ani!!!!

va salut, cu drag, Copila Poezie!