BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 25 ianuarie 2009

despre drumuri ascunse si The Kelly Family...

as pleca la timisoara cu varu-meu...si-apoi, mi-am pus intrebarea...ce sa fac in timishoara??nu-i mai am pe cei pe care ii aveam..si doare nene, doare al dracului de tare...sunt tot mai singura pe zi ce trece...si imi sfasie sufletul in mii de bucati...toti sunt tot mai falsi, tot mai chinuiti, chinuie tot mai mult, au 1000 de fete...eu nu mai inteleg nimic, nu mai vreau sa inteleg...mi-e dor de vremurile in care era al dracului de simplu, in care totul era foarte clar, in care nu aveam nici un fel de probleme cu nimic si nimeni...mi-e dor de vremurile in care eram inconjurata in orice clipa a zile de prieteni, de tovarasi, de oameni frumosi, vii...
zilele astea am ascultat al dracului de mult kelly family...fraaaaate, imi doresc sa fiu si eu inconjurata de oameni ca ei...aia da folkisti....hippioti frumosi, blonzi, creti, cu plete, cu chitarile in brate, cantand "i love you, i need you..." ...erau vremuri cand eram si eu cu chitara mereu in brate...erau vremuri cand invatam de la chitaristi incredibili...i-am pierdut aproape pe toti...unde au disparut chitaristii sufletului meu??unde au disparut pletele crete?unde au disparut zambetele insorite??
nimeni nu mai stie....

2 zambete:

ia ghici :P spunea...

lasa tuh ca toate trec ;)

Sascha spunea...

ia ghici, cine esti?:)