BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 11 ianuarie 2009

despre vise si despre tine...

cineva ma trezete in fiecare dimineta cu un foarte dulce "good morning sunshine!rise and shine!" si zambesc.si ma trezesc bine dispusa, in ciuda orei la care ma trezeste.si imi spune "iubita" orice ar fi...si ii place cand plang.iar mie?imi place cand doarme, cand banuiesc ca viseaza, imi place sa presupun ce viseaza...
ce visez eu?visez o casa alba, cu mobila pe albastru si alb, cu covoare pufoase, canapele moi si semineu.multe, multe carti si propriul nostru cinema, cu cele mai bune filme care s-au facut pana acum...dormitorul e zugravit in rosu, cu draperii rosii, covor rosu, mobila de culoarea lemnului si lenjeria de pat din satin negru...si acolo, suntem noi!e casuta noastra de vis.
eu gatesc, el citeste.eu spal vase, el vine si ma ia in brate.eu sunt suparata, el ma face sa rad.eu dorm, el imi aduce mancarea la pat...
sa plecam in vacanta....sa fim doar noi doi...si marea...