BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 26 ianuarie 2009

fugim in luuuuuuuumeeeeeee.....

mda, mi-ar place sa fiu iar PlecataPrinTara...as pleca la timisoara vreo 3 zile, cu varu-mio....chiar mi-ar face mare palcere sa pot pleca:)
timisoara....ce frumusete de oras....mi-e asaaaa de dor sa ma plimb, sa nu stau o clipa pe loc, sa plec, sa fug, sa ma ascund de cei care ma cunosc, sa pot fuma in voie pe orice straduta....sentimentul ca ma integrez desi nu sunt de-a locului...este splendid!!va jur ca este splendid!sa stai intr-un bar in care nu te stie nimeni, si pana la finalul serii sa te stie toti, si sa ii simti aproape de tine, sa iti faci mii de prieteni in toata tzara.....sa n-ai un ban in buzunar dar sa traiesti regeste...sa pleci cu stopul si sa ai noroc sa dai de niste oameni la fel de nebuni ca tine cu care sa o arzi aiurea pana acasa....ba..mi-e dor...m-o palit melancolia-n cuaie...

2 zambete:

bogdan spunea...

Bai te urasc!
Mi-ai facut si mie dor de momentele alea... Las' ca vine ea vara :D si-o trece si el BAC-ul si ea Admiterea, si dup-aia... iuhuhuuuu :D

Copilul Verii spunea...

nu ne-am mai dus nicaieri... si e deja joi.