BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 27 ianuarie 2009

ochii...


ochii care nu se vad se uita...se uita in zare dupa acei ochi pe care odata i-au iubit si care acum nu mai sunt de zarit...ochii care nu se vad se uita...se uita in zare dupa ochii care odata slipeau de amor nebun...si ce ramane in urma amorului?gustul amar al melancoliei si al acelui "dar daca..."
ce se intampla daca nu greseam?ce se intampla cu tine cand mori?de ce de-a lungul vietii murim sufleteste de mai multe ori, apoi, cand murim pe bune, sufletul ramane viu?de ce nu murim cand ne moare sufletul?nu ar fi mai simplu asa?nu am fi scutiti de suferinta si de dezamagire?
imi pare rau ca te-am dezamagit...imi pare rau ca am gresit...imi pare rau ca sunt femeie...

2 zambete:

copilANDRA spunea...

ochii-ti curg cand sufletul doare, ochii-ti stralucesc cand sufletul zambeste...

ochii sunt oglinda prin care esti proiectata in fata oamenilor...tine la ei asa cum tii la sufletul tau!

(blogul nou: www.xpriment.com ->te rog updateaza-l in blogroll)

teofil zevedeanu spunea...

Se spune ca ochii sunt ferestrele sufletului. Din pacate, suntem prea grabiti sau prea superficiali (adica prea egoisti) ca sa stam sa privim adinc, prin aceste ferestre, pina in sufletul celor cu care avem relatii.
Daca ne-am face timp sa alunecam usor pe topoganul intunecat al pupilelor, am patrunde intr-o lume mirifica, extraordinara, plina de mistere inca nedezlegate intr-un microunivers, in rinduiala sau in dezordine, fericit sau chinuit.