BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 14 februarie 2009

Aviz idiotilor

dragilor, decat sa lasati comentarii aiurea, cum ca nu va place ceea ce scriu, mai bine nu-l mai cititi.nu scriu pentru voi, scriu pentru mine.drept urmare, n-o sa sterg comentariile voastre, desi sunt de prost gust.

17 zambete:

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLL spunea...

bine.

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL spunea...

mi se pare ca ceea ce scrii e vag penibil. toata lumea trece prin chestii naspa si oamenii trec peste. oamenii se descurca fara a publica chestii personale. poti scrie ceva intr-un jurnal al tau si sa il tii numai pt tine. mi se pare cel mai bun lucru, ca oamenii sa nu te poata judeca, condamna si cunoaste atat de adanc. imi pare rau pt primele commenturi, iar pe asta poti/te rog sa il stergi. era doar un mesaj pt tine, pe care nu am cum altfel sa il trimit. have a nice val day.

Copilul Verii spunea...

bai `tu-ti loooooolu` ma, cu parerile tale cu tot!! hai paste-ti oile de valentine`s day mai incolo, te-ai trezit sa faci urari dupa ce vorbesti urat.. sa-ti fie rusine si.. mult pa, ca nu te pune nimeni sa citesti ;)

LOLOLOLOLOL :-< spunea...

nu am "oi". poate mi le imprumuti tu pe ale tale 8-|. oricum, chiar nu mai vreau sa raspund ca mi se pare urat (si eu nu am vbit urat mah) dar copilul verii ma provoaca. nu am nimic cu nimeni. doar ca aceasta conversatie de commenturi a devenit amuzanta. :( imi cer scuze pt sinceritatea mea in exces.

strumful verde spunea...

ce pana mea va certati aici frate, adevaru e ca nu scrii pt tine, daca ai scrie pt tine ai scrie pe o foaie la tine in sufragerie. fiecare are dreptu la o parere proprie. ninge peste noi cu flori si cu cacatei de musca. iubire adolescentina neimplinita, asta e. hai sa nu ne mai cacam pe noi

Anonim spunea...

extraordinar impusca=te

Anonim spunea...

esti ca fularu vara

Sascha spunea...

parerile voastre nu ma intereseaza deloc.scriu unde vreau, ce vreau, cum vreau, e democratie(teoretic) in tara asta.nu va obliga nimeni sa cititi daca va deranjeaza.tine-ti-va parerile pentru voi, nu va baga nimeni blogul meu pe gat.nu scriu de ieri, am blogul de un an jumate, cum un an jumate ati putut trai si fara sa ma cititi, puteti trai si de acum inainte.
e absolut, strict problema mea ce scriu si unde scriu, iar daca va deranjeaza atat de tare, va rog sa nu mai cititi!
si daca ati avea putin bun simt si putina tarie de caracter, v-ati semna la sfarsitul commentariilor pe care le lasati.
va pup!

cronox spunea...

va pup steoarfelor trebuia

Piersicoasa spunea...

si banuiesc ca tu nu mai poti dormi noaptea de blogu ei? am impresia ca tu judeci faptul ca ea isi publica viata personala nu ce scrie. unora nu le e frica sa fie carti deschise, ba chiar le place asta. get used to it.

Maria spunea...

pisi vezi ca se scrie ''tineti-va'', nu cum ai fabulat tu pe acolo ''tine-ti-va''. mai studiaza ca nu ai prea nimerit-o.

Anonim spunea...

domnisoara, domnisoara, esti usor penala.


draga domnisoara, tu singura fabulezi de zor ca acel el e departe, atunci eu zic sa-ti bagi mintile in cap si O, tu Eleno, coboara-n jos, alunecand spre realitate.
Best wishes, K.

timpul murdar spunea...

ea macar are curajul sa isi exprime sentimentele dupa cum o taie capul, si nu ii prea pasa de ce aveti voi de zis.
sascha mama, noi te iubim, da-i dracului pe toti....totusi, tineti-va chiar nu se scrie asa=))
te pup gagix.

chewie spunea...

mie-mi place gelu.....foarte muuult

"lol dude" pare simpatic,totusi cam bitchy.Chiar sper sa nu aiba oi...
oricum,blogul asta nu e obligatoriu de citit si nici commenturi nu-i musai sa lasi...si daca tot lasi ceva,calca-ti pe inima si scrie ceva frumos parfumat. thumbs up anyways.

Copilu' verii,ar fi mai bine sa astepti vara......poate o sa ai si tu ceva de zis...cu bun simt.Era opinia tipului si nu e dreptul tau sa insulti viitorul material din care o sa iti faci ciorapi.

... HROAAAAAAAA ...

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLLLLOOLOLLOL spunea...

coaie gen nu am oi
nu vin de la tara ca voi.

si am facut si rime, sunt mai talentat ca fetita pierduta prin lume.

chewie sa stii ca te iubesc intr-un mod non gay ofc. esti doar a putina persoana care imi ia apararea aici. apreciez asta >:D<. am si eu o opinie de exprimat si desi nu e musai sa citesc sau sa las commenturi, totusi e amuzant sa o fac. ma mai distrez si eu, scoala e plictisitoare.
gata pace, pana data viitoare!

Anonim spunea...

Draga mea deprimanta cu usoare accente de depresie, accepta critica pe care ti-o aduc cititorii si treci peste relatiile esuate de adolescent cu hipersecretie de estrogen si progesteron. Ar fi bine sa-ti tii povestile de viata melodramatice in jurnalul de sub saltea si mai bine foloseste-ti condeiul pentru a scrie lucruri care se identifica mai putin cu doua degete bagate pe gat in scop de a voma. Asteptam ceva cu adevarat frumos din partea ta, avand in vedere ca telenovele sunt pe toate gardurile.

Anonim spunea...

Erata: "deprimata", nu "deprimanta".