BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 19 februarie 2009

ceva leapsa...


1. Ce carte nu ai imprumuta şi de ce?
nu as imprumuta carti, in general, oamenilor carora nu sunt convinsa ca mi le vor aduce inapoi.
2. Ce carte nu ai recomanda şi de ce?
nu as recomanda romanele acelea ce citit pe buda, pentru domnisoare roz roz roz.
3. Ce carte nu ai cumpăra şi de ce?
aceleasi pe care nu le-as recomanda.
4. Ce carte nu ai citi niciodata si de ce?
"Singur pe lume", dar nu stiu de ce.am inceput-o de multe ori, dar nu reusesc sa trec de primele 10 pagini.
5. Ce carte nu ai scrie niciodată şi de ce?
nu as scrie romane politiste.am o logica de mizerie.
6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tăi?
"La medeleni"Vol I si "Ciresarii"
7. Care a fost cartea copilăriei tale?
Ciresarii
8. Cartea pe care ai făcut-o cadou ultima dată, ai citit-o?
da."Torturati-l pe artist" geniala!
9. Ce carte ţi-a marcat felul de a fi?
"Pentru Legionari" C.Z.Codreanu
10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua-o cu tine pe o insulă pustie?
"Memoriile unei Geishe"
11. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca să o iei cu tine pe o insulă pustie?
ceva carte despre istorie, mitologie, legende, chestii...
12. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?
Harry Potter.clar.
13. Numeşte o carte plictisitoare.
"Lorelei" I.Teodoreanu
14. Numeşte-ne o carte pe care ai început-o, dar nu ai terminat-o.
"Cele doua Diane"Dumas
15. Povesteşte-ne cum cumperi o carte.
Aleg la intamplare carti din raft.Daca titlul suna promitator, si daca la prima rasfoire ma atrage, o cumpar.
16. La ce renunţi ca să cumperi o carte?
La alte carti.
17. La ce nu renunţi ca să cumperi o carte?
Nu-i cazul.
18. Cărţile cărei edituri îţi plac cel mai mult?
imi plac colectiile de literatura contemporana de la diverse edituri.desi citesc si clasici.
19. Cât timp a trecut de cand nu ţi-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeşte acea ultimă carte cumpărată?
ultima data am cumparat o carte acum vreo 2 saptamani."Torturati-l pe artist"
20. Ce carte/cărţi ai împrumutat ultima dată?
Am imprumutat acum vreo saptamana, de la un amic, "Insa eu" a lui Nicu Covaci.
21. Câţi ţărani au participat la răscoala din o mie nouă sute şapte?
multi??
22. Care este scriitorul român preferat?
Ionel Teodoreanu, Constantin Chirita...presupun ca si Cartarescu, Eliade si alti mari oameni ar merita un loc aici....
23.Care este scriitorul străin preferat?
Tolkien.Clar.
24. Ecranizarea cărei cărţi ai dori să o vezi?
Am cam vazut ce mi-as fi dorit sa vad.
25. Numeşte o carte a cărei ecranizare ţi-a plăcut mai mult decât romanul în sine.
filmul NU bate cartea NICIODATA.
26. Numeşte o carte bună cu o ecranizare proastă.
"Ultimul Templier"
27. Numeşte un blogger pe care-l citeşti cu plăcere.
Vulpitza
28. Numeşte un blogger pe care ai vrea să-l cunoşti.
Radu de la Pitici Gratis
29. Ce cântăreţ/trupă ţi-ar plăcea să concerteze în România?
au concertat deja, si i-am ratat...Korpiklaani
30. Numeşte întrebarea care-ţi place cel mai mult — nu dintre acestea, ci, în general.
"de ce?"


eu am primit-o printr-un comentariu anonim la ultimul post.poate fi preluata de oricine.cum doriti:)

3 zambete:

Copilul Verii spunea...

wai poza cu cerceii a la Carmencita hotomano-hormonata rocks :x:x:x mamacita el torro caliente :> la caca-maca mondial :x poftim aici cultura !

Radu spunea...

vai, pisi, pai propune, daca e ceva

Copilul Verii spunea...

wai, asta pe mine m-o facut pisi ?? :)) ce dragut, multumesc !
[ totusi daca te-a facut pisi pe tine, am o scuza, sunt paranoica PACE anyway ! ]