BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 21 februarie 2009

...a friend with weed it better...aa, si despre bere...


m-am frustrat aseara umpicutz, holbandu-ma haotic prin lumea internetoasa.bun, am redescoperit undeva zicala aia englezeasca "a friend in need is a friend indeed".in romana ar fi ca "prietenul la nevoie se cunoaste".bun.nefiind intr-o stare prea...hmm...cum sa zic eu....fericita:D am tot stat si m-am gandit cu mila la saracii englezi....astia au prieteni numai din interes...if you know what i mean...

mi-au taiat unii macaroana la scris...nu stiu de ce m-a afectat, avand in vedere ca nu erau niste oameni deosebit de inteligenti, desi incercau sa para, folosind cuvinte aparent intelectuale....da n-am chef...s-a dus dracului tot romantismul vietii....(acum o sa fie toaaaata populatia romaneasca fericita, pentru ca nu mai scriu eu...imbecili...)

parc-as bea o bere...de 3 zile n-am mai dat pe-acasa...m-am aproape mutat la vecinul meu bautor de bere care se gadila, in scara de langa...bem bere si radem.punct.alte activitati nu intreprindem.aa, ba da, mergem la teatru, la ce apucam sau prindem bilete.mai nou, ne facem si masaj, ca deh, obosim de la ridicat cana de bere.nu halba, nu pahar.cana.

asta e vecinu.

majorat deseara.tre sa pelc la mall.la MALL.nu e mall ca in pall mall.e mall pe bune.magazine chestii.cadouri.eu nu am imaginatie.nu stiu niciodata ce sa cumpar.serios.da macar, beau bere:D

altele si alte frustrari marunte, cand oi avea chef...

2 zambete:

diamonds and rust spunea...

nu mai pune atata populatie la suflet... fara mijloc bolduit, da?
nu le mai da satisfactii.... lasa'i cu'ale lor...

acelasi lolololol spunea...

E ironic cat de tare poate sa ma plictiseasca ceva ce nu citesc. Ma doare capul. Te urasc. Asemenea. Etc.

Sper sa nu mai am ocazia sa trec p-aici.