BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 2 februarie 2009

iluzia...


ii vad doar ochii verzi si parul saten si ondulat...si ma intreb cine este...si ma intreb de ce am gresit...si ma intreb de ce nu a venit dupa mine...il vad in vise, il vad in oglinzi, il vad in carti, il vad in melodii de dragoste, il vad intre randuri de poezie, il vad peste tot...si chipul lui mi-e atat de drag incat nu stiu ce as face daca l-as pierde...si il vad cu chitara in brate cantand wish you were here...si il vad cu buzele arse de soare, si mi-as dori sa i le pot alinta eu...si apoi ma trezesc la realitate, si vad iluzia cum ma priveste din speranta spulberata...el nu exista...sau daca exista, ma va ierta vreodata?

Ceruri, codri, ape, manioase s-au umflat
Fiindca doar tu, Paris, esti cel adorat...
Sunt zeite cele ce in slavi te poarta,
Insa tu...
"Elena" tot rostesti in soapta...

tu STII ca TU esti cel pe care il visez si STII ca ma spinteci zi de zi in mii de bucatele...si STII ca imi doresc apropierea ta sau macar un cuvant...STII ca imi doresc muzica noastra....tu STII cine sunt...tu mi-ai zis ca oglinzile mele mint...tu STII!!

5 zambete:

Copilul Verii spunea...

cretii pe nume vlad sunt un mit, predestinati eternei noastre indragosteli.. care se transfosma mereu in obsesie. sunt pacatori si plini de pasiune.. si niciodata n-or sa...
sunt zmei sascha, nu zburatori !!!

teofil zevedeanu spunea...

ms pentru comentariu;)

LOLOLOLOLOLOLLLOLOLO spunea...

te-n mortii tei LOLOLOLLOOOOOLLOLOLOLOLO

asfasdfsdfsdfsdfsdfsdfsdfLOLOLOLOOOLOLOLOLOLOLO spunea...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

timpul murdar spunea...

lololololololol whatever esti un tzaran ratat...imi pare rau, dar asta esti!