BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 15 februarie 2009

ti-am spus???


am 17.

17 ani bairame
timiditate început
salivă buze răsuflare
noapte albă lacul tei

sunt copilul pe care il acuzi ca a distrus vama, desi nu stii ca eu merg acolo de secole.m-am nascut si am murit de mii de ori pe plaja aia.trupurile?le-am ascuns in nisip.unele au devenit mare, altele scoici, altele le scot la lumina uneori.

prietenie plajă foc dragoste putere tinereţe fum
iubire amintire val nepăsare luptă orgasm ideal

Şapteşpe mii pahar ţigară
cămin speranţă aşternut
beţie cântec ignoranţă
rucsac nisip gara de nord

era un camin in timisoara pe care il adoram.anul 2007 a fost anul timisoara.cati trandafiri, dom'ne!!
de ce se bat punkerii cu rockerii?de ce sunt hippiotii doar o nostalgie?nu sunt suficiente razboaie impotriva carora ar trebui sa protestam??


scârbă milă laşitate
orgoliu furie nedreptate
mizerie otravă răutate
violenţă sânge

si-apoi, ce mai cautam noi aici??
stii, mie mi-e frica sa imbatranesc.de ce nu pot ramane adolescenta suferinda, betiva, folkista, hippioata, drogata, romantica, acida, aproape premianta, eleva de liceu, mediocra, ipocrita, plangareata, vesela, cuminte, cu ora de ajuns acasa, viciata, vamaioata, muntzomana...toata viata??de ce trebuie sa imbatranim?


deşertaciune stele foc întuneric înger nemurire nimic
călătorie univers moleculă dor infinït

2 zambete:

diamonds and rust spunea...

de ce oare sa scrii scrisori
cu fumul pe tulpini de nori,
sa stai pe spate si sa'i simti
cum trec aievea... si sa'i minti...

Piersicoasa spunea...

Daca vrei explicatia biologica la ultima intrebare, te pot ajuta. Otherwise, well... cred ca daca avem o perioada limitata de timp o apreciem cum trebuie. Daca am fi vesnic tineri, cine stie ce progenituri am fi ajuns. Tot raul spre bine.