BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 10 martie 2009

Chestionar aka Leapsa

chestionar aka leapsa de la mihai bendeac

1. Principala mea trăsătură
aaa....am parul lung:)
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat
simtul umorului
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
eleganta
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
faptul ca imi sunt oricand aproape
5. Principalul meu defect
neincrederea
6. Îndeletnicirea mea preferată
muzica
7. Fericirea pe care mi-o visez
sa ajung sa cant in fata a 10000 de oameni
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
sa raman singura
9. Locul unde aş vrea să trăiesc
in alpi
10. Culoarea mea preferată
rosu
11. Floarea care-mi place
floarea soarelui
12. Pasărea mea preferată
codobatura
13. Prozatorii mei preferaţi
Teodor Mazilu, Nicoleta Esinencu
14. Poeţii mei preferaţi
M.Eminescu, I.Minulescu, G.Cosbuc, G.Toparceanu, A.Paunescu
15. Eroii mei preferaţi din literatură
Danut Deleanu, Aragorn, Harry Potter
16. Eroinele mele preferate din literatură
Monica si Olguta Deleanu, Nitta Sayuri
17. Compozitorii mei preferaţi
W.A.Mozart
18. Pictorii mei preferaţi
nu ma omor dupa pictura
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
nu am
20. Ce urăsc cel mai mult
nelinistea
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere
talentul de a picta
22. Cum aş vrea să mor
as vrea sa mor pe munte
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
minciunile nevinovate
24. Deviza mea
fara regrete

o puteti prelua si voi...chiar va invit sa o preluati

in alta ordine de idei, m-am uitat si eu la Twilight...traiam cu impresia ca e ceva film mediocru, care impresioneaza fetitele pana in 16 ani...ei bine, m-am uitat...de 2 ori chiar...nu pentru ca nu l-as fi inteles, ci pentru ca mi-a placut...si mi-a placut mult de tot...si inca nu inteleg de ce mi-a placut atat...dar mi-a placut mult...si nu, nu imi place Edward...il prefer pe Jacob:))