BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 15 martie 2009

cum m-ai pierdut in favoarea cretilor...


de cand ma stiu am avut o obsesie pentru parul cret...nimic nu e mai dulce decat sa te joci in carliontii unui inger cu parul cret si buze moi, in timp ce il saruti, sau cand doarme la pieptul tau...imi pare rau, dar...m-ai pierdut in favoare cretului care ma duce departe si ma face sa visez la picturi restaurate...cretul ala inocent care-mi zambea pe furis cand ii cantam sau ii povesteam despre livezile de meri care au gust de buze dulci ale unui baiat cu par cret...

3 zambete:

Copilul Verii spunea...

hai ma... si eu am ajuns acum acasa si am acelasi gust pe buze, aceasi dor de plete crete udate de bere.. si-un vers ciudat in minte.. te intreb pe tine, Soare, dragostea murit-a oare ? spune tu, ce se intampla cu noi pana infloresc merii ? am zis ca inviem in martie, acum amanat pe mai.. un august fara sfarsit in vama veche va fi de-ajuns? te intreb pe tine...?

Pucca spunea...

Ti-as lasa un "zambet" dar stii ce vreau sa iti spun, nu? ... :D

evilized spunea...

MDa, era culmea sa nu-ti placa copchii creti, pedofilo >:P:P

Btw, i'm joey :))