BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 18 martie 2009

...din lumea ei...


-fragment-
"primul joint l-am fumat la 12 ani.aveam niste prieteni grozavi.chefurile date de ei erau bestiale.mi-aduc aminte primul meu chef cu ei.mirosul intepator al fumului se putea simti de pe scara blocului.habar n-aveam de ce rad toti, si mai mult de atat, de ce radeam si eu cu ei, avand in vedere ca nu era nimic amuzant...in lumea asta a lor totul era amuzant.cincizeci de mii dadeam.pe atunci erau bani.eu primeam cam douazeci de mii pe zi....in lumea asta a lor, eu nu mai aveam 12 ani si puteam fi cine vroiam eu sa fiu, atata timp cat lasam piticii in pace.
primul fum mi-l amintesc ca si prima GURA DE AER...vroiam tot mai mult.dupa vreo juma de an, mi-a zis o gagica sa incerc sa iau o pastila cu ea...eu am luat una, ea 7...am zis ca mai vreau si eu.a inceput sa coste.nu bani, bani devenisera irelevanti pentru micile mele placeri.dar sanatatea.asta da.asta a inceput sa ma coste...
[...]
au trecut 5 ani.de 5 ani, sunt dependenta de droguri.am distrus totul in jurul meu.dar mai ales pe mine.nu pot manca, nu pot dormi, nu mai pot face dragoste, nu mai pot face nimic.si am doar 17 ani.[...]"

3 zambete:

Alex spunea...

Si cuvintele mele raman in piatra;)

Jokerman spunea...

Ce grotesc...ce scriu aici se numeste zambet.

paul spunea...

se poate si mai rau...