BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 28 aprilie 2009

nu am idei de titlu...nu am idei in geneal...aa, si despre FortuneTeller


prin Tara in care sunt eu Plecata se perinda o lipsa crasa de inspiratie sau de chef de scris...
nu ca nu s-ar intampla o groaza de lucruri...nu va inchipuiti asa ceva...doar ca trec printr-o perioada de nesimtire, ironie, sarcasm, bere(chef de bere, se pune!!), e soare fratilor, de ce as scrie?
de pasti am fost la munte.5 zile am stat.a fost dragut.a fost soare si cald in mare parte.am cantat mult.mi-am nenorocit degetele si stomacul.no comment.
cant.mult.in ultima vreme, cu asta ma ocup.numa muzica am in cap?e de rau?treaba voastra ce credeti...mie imi place, ma simt okay...
cea mai noua revelatie:
FortuneTeller.niste baieti geniali din Constanta, care canta de mori.am asistat la un concert sambata.o fost superb!nu are sens sa ma apuc sa ii ridic in slavi. desi merita...frumosi oamenii, foarte frumosi...
plec poimaine la per pedes...pana atunci, numa bine!

4 zambete:

gioie spunea...

felix?

Sascha spunea...

indeed

Copilul Verii spunea...

hai...hai canta-ma la clape!! 8->

muieculamaie spunea...

ala e Felix?....in Sibiu?