BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 18 mai 2009

De ce pleci?De ce crezi ca meriti lumea perfecta?Ce-ai sa-i spui lumii cand vei pleca?


De ce pleci?

Plec pentru ca nu mai exista intoarcere pentru mine.Alor mei le-ar fi mai bine fara mine, de asta plec.Plec pentru ca voi nu mai stiti ce-i aia muzica adevarata.Voi nu imi intelegeti muzica.O sa plec cu chitara in spate, o sa imi port muzica pe post de cruce.Plec pentru ca am nevoie de soare si de zambete.Plec pentru ca voi stiti doar sa criticati.Plec pentru ca a plecat cel care ma tinea aici.Si pe el l-ati gonit.Si va vroia binele.Plec sa-mi caut cretul.Cel cu harta inimii umane.Plec pentru ca nu va saturati niciodata.Plec pentru ca m-am saturat sa va dau explicatii.

De ce crezi ca meriti o lume perfecta?

De ce nu as merita o lume perfecta?Pentru ca inca mai am muzica in mine.Dumnezeule, voi nu intelegeti ca nu poate exista o lume fara muzica???Pentru ca inca mai cred in iubirea oarba, neconditionata de limite si de conceptii.Pentru ca imi place cerul albastru cand ploua.si in lumea voastra cerul e gri cand ploua.Eu il vreau albastru in lumea mea perfecta.
Merit lumea asta perfecta pentru ca va pictez pe toti in acorduri.Si in lumea mea perfecta nu sunt drumuri asfaltate, sunt portative, si nu-s masini, sunt numai note, pe care te asezi si le zici unde sa te duca.Azi vreau sa merg in “Whiskey in the Jar” si neaparat trebuie sa trec pe la “Diamonds and Rust”, i-am promis ca plantam flori in cheia Sol.
Merit lumea asta perfecta pentru ca eu o caut fratilor.O merit pentru ca mai am inca *coaiele* CURAJUL sa sper.Pentru ca am o vioara care inca mai canta.Si pentru ca am iarba in par.Si o tigare de vise dupa ureche.O s-o fumez.Nu te supara, ai un foc?

Ce-ai sa-i spui lumii cand vei pleca?

N-ai nevoie de foarte multe ca sa fi fericit….e de-ajuns o mana de prieteni, si putin infinit…Deschide ochii!!!Viseaza!!Deschide-ti inima si primeste muzica in tine.Atat am avut de spus.Aa, mai iesi din casa si plimba-te singur pe strazi, si zambeste-le celor pe care ii vezi in cale.Iti face bine la suflet.

5 zambete:

Piersicoasa spunea...

hehe, citeste "muzica inaitne de taote" a lui Paul Verlaine, ti se potriveste.

diamonds and rust spunea...

sa plantam flori in cheia sol? n'am foc si nici nu'mi trebuie, am infinitul sa'l cred...
de cand n'am mai scris...
si mi'e dor de sibiu si de vremea aia, acum, cand n'am nici timp si nici nu'mi trebuie...
am putin infinit si mi'e de'ajuns, caci n'am nevoie de prea multe...
comme un oiseau bleu..
te pup...

Copilul Verii spunea...

am sa alerg la mare sa-mi spaaaal sufletul de noroi.. o sa-l ard in soare si-l las sa spuna prostii.. :) si-o sa am sufletul impacat. gagico, te astept azi la mine sa-ti ascunzi fericirea in cearceafurile mele :x

Toppy spunea...

ai plecat vreodata spre nicaieri?

Anonim spunea...

cacat.