BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 14 mai 2009

mesaje din viori planse...


cheile dragostei mele...omul care carteaza prin cuvinte timpul si spiritul nostru...suflete, eternul e efemer, el e doar oglinda mortii o despicatura din teama noastra de a sfarsi intr-un nimic...traiesc momente de profanare a existentei mele, ma gandesc doar la clipele trecute si la cele ce vin, diminetile si serile cand povesteam la foc..imi spuneai ca in unele descrieri seman cu Elena a lui Dostoievski..."pielea fina, vocea unei doamne ce canta cuvinte grele, picioarele goale pasind pe iarba uda"...extaz si admiratie pentru edenul pamantesc...as vrea sa-ti pictez de toate...stiu ca m-ai asteptat cum nici Da Vinci nu-si astepta Gioconda pe malul singuratatii...iti citeam cuvintele si simteam ca ma cuprinzi, ca impreuna ne scufundam in seva libertatii...un suflet pentru alt suflet transmite versuri de noapte buna...m-as fi pierdut cu tine in padurea din mai...mi-as fi pierdut mana in mana ta...mi-as fi pierdut ochii in ochii tai verzi, in livezile cu meri din mai...te-as fi iubit ca un copil ce fura mere din vecini...mai stii tu noptile in care ielele se iubesc cu sanzienele si toata padurea tresare de amorul lor?noptile in care mirosul padurilor te ispiteste, te indeamna sa gusti, sa mangai, sa dezmierzi, sa cuprinzi intre palme toate formele fiintei, totul, sa uiti de natura ta umana...cand te simti bogat pentru ca ai cules flori de cires si vrei sa cumperi luna cu ele...cand iti scufunzi fata in pletele mele...stii noptile in care padurea tresare de amorul ielelor?nu meritam sa-ti simt parfumul si caldura trupului...inca visez, inca imi spun ca nu a fost adevarat, ca a fost doar o fila de basm...si apoi, mi-ai scris "m-ai ucis...celor mai furmoase cuvinte, celei mai naturale si enigmatice fiinte din sufletul careia am furat intreaga seva, imi iau adio...vreau sa uiti de acel inger care nu iti merita lacrimile...pune-ma deoparte langa inima ta si zambeste unei dragoste care te merita.iarta-ma...".
dar tu nu intelegi...toate zambetele lumii, livezile, papadiile ce mi le pierdeai in plete, toate sarutarile de foc, toate au fost create de tine, si tu nu vrei sa intelegi...si orice-ar fi, eu te iubesc...vioara mea plansa...