BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 5 iulie 2009

cineva chiar ne-a adus vara inapoi aka din nou dor de vama aka PlecPrinTara aka nu mai stiu aka azi bat campii big time...


de 3 saptamani noptile sunt lungi.de 3 saptamani visez la mare.de 3 saptamani.
plec.timp de o luna de zile, nu voi mai da pe acasa.am 2 saptamani de cluj si 2 saptamani de vama.folk you.hai sa cantam in tequilla sunrise pana dimineata.sa bei vodca dupa ce toti iti zic sa nu.da adi, de tine vorbesc:)in tequilla sunrise.sa stam in hamac si sa uitam de noi.la rasarit...
mi-e cald si la tine in brate e bine.ce mai zice nico?aa, nu zice, pentru ca se cearta cu teo.aha.e doar the lost song si dreadzone.nebunie, nebunie.in amas vinerea seara vodca, martini si vinul sunt din partea casei pentru muieri.imi place locul.vodca buna.
"cum i-ai zis?puiu?"
"nu ma, i-am zis pilu"
e geamul deschis si se aude un avion.tata face paste cu carne.carne buna maa.
"tre sa slabesc, mananc intruna" cugeta ea in timp ce rumega o bomboana.
faza tare e ca ai mei vin cu mine in vama anul asta.rupere de nori.au ceva rezervare la o pensiune nebunie.o sa mananc si eu:))
eu si alx avem amandoua poze cu malboro si tinem la fel tigara.zice ea
eu umplu cerul cu prostii.tata bate snitele de vita.mi-e foame si ascult numai muzica buna.nebunie.