BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 21 iulie 2009

Cluj baby

sunt intr-un net cafe unde este 2, 5 ron ora de net, pe piezisa.nu stiu ce facem azi, m-am cam saturat sa beau.cred ca stam in camin si bem:)e bine si frumos aici.e cald.liviu e un dulce si un adorabil.aa, cine este liviu?un copilas dulce si dragut in care mi-am pus toata increderea in ceea ce priveste sederea mea in cluj.e din suceava, adica aproape de casa.mi-e drag de el.da stiu.din nou?da, din nou.ma cunoasteti, nu pot trai singura.am nevoie de oameni frumosi din care sa ma adap ca din cel mai dulce izvor de munte.oamenii de aici sunt tare frumosi, la fel de frumosi ca si voi.ceva in mine canta de cand am ajuns aici, si parca nu as vrea sa mai plec vreodata de langa ei, vreau sa ii pastrez in mine pe toti, sa ii iubesc, sa ii ador asa cum stiu ca e bine sa faci.mancam impreuna, cantam impreuna, bem impreuna, sunt niste adorabili.noi suntem nebunii de la 59.vrei sa razi pana la epuizare si sa bei si sa auzi cele mai frumaose cuvinte?vino la 59.noi te putem ajuta sa iti recapeti zambetul:)
eu, luciana, catalina, ale, nico, oana, andrei si liviu.ordinea e aleatorie, imi sunt la fel de dragi toti.o sa va arat poze.
cursurile sunt foarte misto, m-am decis pentru arheologie, o alegere mai veche de-a mea.o sa ma hranesc cu istorie.
va iubesc.
JSU for life!!

2 zambete:

reflexia copilului spunea...

ioooii....cluj baby!!!
acu ma indrept si eu spre el..pana la urma nu stiu daca te prind acolo
dar ma bucur enorm ca te distrezi/te ai distrat in dragul meu oras!

ce camera ai zis? 59? :))
hraneste-te in continuare din toate frumusetile lumii!!:)
one of the powder praff girls

Cata spunea...

vezi ce naspa a fost cand am ramas doar eu, ale si luciana....la un 3 in 1; pe 29 iulie. :)
ti pup bah...:*
luv ya!